Darmowa dostawa od 150,00 PLN

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Odpowiedź: Najwygodniejszą formą jest złożenie zamówienia przez nasz sklep internetowy www.pinoymarket.pl. Jeśli nie korzystałeś jeszcze ze sklepów internetowych, pomocnym może być nasz krótki filmik instruktażowy, który przygotowaliśmy - jest dostępny po tym linkiem: JAK ZAMAWIAĆ lub poniżej.

2. Czy oferujecie dostawy ? Jaki jest koszt ?

Odpowiedź: Tak, dostarczamy paczki za pomocą zewnętrznych, wyspecjalizowanych firm kurierskich, zarówno w Polsce jak i w całej Unii Europejskiej, na każdy możliwy adres. Paczki dostarczamy zarówno do drzwi jak i do paczkomatów. Aktualna lista dostępnych form dostaw oraz kosztów dostawy dostępna jest na stronie DOSTAWY

 

3. Ile czasu zajmuje dostawa?

Odpowiedź: w Polsce, dostawa w większości przypadków zajmuje od 24 do 48 godzin roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia (nie licząc weekendów, w które kurierzy nie pracują). Do pozostałych krajów Unii Europejskiej czas dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

Poniżej szacowany czas dostawy do poszczególnych krajów UE:

2 dni robocze: Belgia, Czechy, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Węgry
3 dni robocze: Austria, Bułgaria, Dania, Francja, Rumunia, Szwecja
4 dni robocze: Włochy, Słowenia, Portugalia, Hiszpania, Finlandia, Chorwacja
5 dni roboczych: Grecja

 

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie ? 

Odpowiedź: Za zamówienie możesz zapłacić w dowolny sposób: kartą, Apple Pay / Google Pay, BLIKiem, PayPalem, Revolutem lub tradycyjnym przelewem bankowym. W Polsce akceptujemy również płatności za pobraniem COD.

 

5. Czy oferujecie darmowe dostawy?

Odpowiedź: Tak. Oferujemy darmowe dostawy zarówno w Polsce jak i za granicą.

W Polsce darmowa dostawa jest dla zamówień o wartości powyżej 99zł do paczkomatów Orlen Paczka, a powyżej 250zł kurierem i do paczkomatów InPost. 

Przesyłki zagraniczne również mogą być darmowe, ale ich warunki uzależnione są od kraju odbiorcy oraz wagi i wartości zamówienia, aktualną tabelę znajdziesz na stronie DOSTAWY

 

6. Jestem cały dzień poza domem / Jestem cały dzień w pracy, jak moje zamówienie zostanie doręczone ?

Odpowiedź: W takiej sytuacji, zdecydowanie rekomendujemy korzystanie z paczkomatów Orlen Paczka lub InPost. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu, paczkę możesz odebrać nawet w nocy. Jeśli nie jesteś pewien czy w Twojej okolicy jest jakieś urządzenie, skontaktuj się z nami a sprawdzimy to dla Ciebie. 

 

7. Nigdy nie korzystałem z paczkomatu, jak to działa? 

Odpowiedź: Paczkomaty są bardzo wygodnym rozwiązaniem, jeśli złożysz zamówienie z odbiorem w paczkomacie, wyślemy je do wskazanego urządzenia InPost lub Orlen Paczka. W momencie jak Twoje zamówienie trafi już do urządzenia dostaniesz SMS lub email z kodem odbioru. Wystarczy, że pójdziesz do urządzenia, wpiszesz swój numer telefonu i kod odbioru i otworzy Ci się skrytka z twoją paczką. Na odbiór będziesz miał 48 godzin. Jeśli pracujesz całymi dniami to jest najlepsze rozwiązanie.

 

8. Gdzie znajduje się Wasz sklep ? 

Odpowiedź: Nasz sklep znajduje się w Polsce, dokładny adres to 08-110 Siedlce, ul. Katedralna 16. Link do lokalizacji w GOOGLE: LINK 

 

9. Gdzie mogę zobaczyć Waszą ofertę / listę dostępnych produktów ? 

Odpowiedź: Pełna i aktualizowana na bieżąco oferta jest zawsze dostępna na naszej stronie www.pinoymarket.pl . Jeśli z jakiegoś powodu wolałbyś ofertę w formie zdjęć lub katalogu, napisz do nas wiadomość na WhatsApp +48690350833 to prześlemy Ci aktualny katalog. 

 

10. Chciałbym zostać resellerem / hurtownikiem / zamawiać większe ilości, czy macie jakieś rabaty ?

Odpowiedź: Mamy przygotowany specjalny program rabatowy dla większych zamówień. W celu poznania aktualnej oferty skontaktuj się z nami przez WhatsApp: +48690350833

 

11. Czy jest jakieś minimum logistyczne ? Czy jest jakaś minimalna wartość zamówienia ?

Odpowiedź: Nie mamy żadnych limitów związanych z zamówieniem. Jedynie dla mniejszych zamówień obowiązuje opłata za dostawę, natomiast możesz zamówić nawet jeden produkt. Aktualna tabela kosztów wysyłki, w zależności od kraju dostawy dostępna jest po tym linkiem: DOSTAWY

 

12. Czy są dostępne jakieś nowości ? 

Odpowiedź: Cały czas powiększamy nasz asortyment i w każdym miesiącu pojawiają nowe produkty. Wszystkie nowe produkty są publikowane na naszej stronie w zakładce NOWOŚCI

Prawdziwe opinie klientów
5 / 5.0 12 opinii
pixel