FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Odpowiedź: Najwygodniejszą formą jest złożenie zamówienia przez nasz sklep internetowy www.pinoymarket.pl. Jeśli nie korzystałeś jeszcze ze sklepów internetowych, pomocnym może być nasz krótki filmik instruktażowy, który przygotowaliśmy - jest dostępny po tym linkiem: JAK ZAMAWIAĆ lub poniżej.
2. Czy oferujecie dostawy ? Jaki jest koszt ?
Odpowiedź: Tak, dostarczamy paczki za pomocą zewnętrznych, wyspecjalizowanych firm kurierskich, zarówno w Polsce jak i w całej Unii Europejskiej, na każdy możliwy adres. Paczki dostarczamy zarówno do drzwi jak i do paczkomatów. Aktualna lista dostępnych form dostaw oraz kosztów dostawy dostępna jest na stronie DOSTAWY
3. Ile czasu zajmuje dostawa?
Odpowiedź: w Polsce, dostawa w większości przypadków zajmuje od 24 do 48 godzin roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia (nie licząc weekendów, w które kurierzy nie pracują). Do pozostałych krajów Unii Europejskiej czas dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych.
Poniżej szacowany czas dostawy do poszczególnych krajów UE:
2 dni robocze: Belgia, Czechy, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Węgry
3 dni robocze: Austria, Bułgaria, Dania, Francja, Rumunia, Szwecja
4 dni robocze: Włochy, Słowenia, Portugalia, Hiszpania, Finlandia, Chorwacja
5 dni roboczych: Grecja
4. Jak mogę zapłacić za zamówienie ?
Odpowiedź: Za zamówienie możesz zapłacić w dowolny sposób: kartą, Apple Pay / Google Pay, BLIKiem, PayPalem, Revolutem lub tradycyjnym przelewem bankowym. W Polsce akceptujemy również płatności za pobraniem COD.
5. Czy oferujecie darmowe dostawy?
Odpowiedź: Tak. Oferujemy darmowe dostawy zarówno w Polsce jak i za granicą.
W Polsce darmowa dostawa jest dla zamówień o wartości powyżej 99zł do paczkomatów Orlen Paczka, a powyżej 250zł kurierem i do paczkomatów InPost.
Przesyłki zagraniczne również mogą być darmowe, ale ich warunki uzależnione są od kraju odbiorcy oraz wagi i wartości zamówienia, aktualną tabelę znajdziesz na stronie DOSTAWY
6. Jestem cały dzień poza domem / Jestem cały dzień w pracy, jak moje zamówienie zostanie doręczone ?
Odpowiedź: W takiej sytuacji, zdecydowanie rekomendujemy korzystanie z paczkomatów Orlen Paczka lub InPost. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu, paczkę możesz odebrać nawet w nocy. Jeśli nie jesteś pewien czy w Twojej okolicy jest jakieś urządzenie, skontaktuj się z nami a sprawdzimy to dla Ciebie.
7. Nigdy nie korzystałem z paczkomatu, jak to działa?
Odpowiedź: Paczkomaty są bardzo wygodnym rozwiązaniem, jeśli złożysz zamówienie z odbiorem w paczkomacie, wyślemy je do wskazanego urządzenia InPost lub Orlen Paczka. W momencie jak Twoje zamówienie trafi już do urządzenia dostaniesz SMS lub email z kodem odbioru. Wystarczy, że pójdziesz do urządzenia, wpiszesz swój numer telefonu i kod odbioru i otworzy Ci się skrytka z twoją paczką. Na odbiór będziesz miał 48 godzin. Jeśli pracujesz całymi dniami to jest najlepsze rozwiązanie.
8. Gdzie znajduje się Wasz sklep ?
Odpowiedź: Nasz sklep znajduje się w Polsce, dokładny adres to 08-110 Siedlce, ul. Katedralna 16. Link do lokalizacji w GOOGLE: LINK
9. Gdzie mogę zobaczyć Waszą ofertę / listę dostępnych produktów ?
Odpowiedź: Pełna i aktualizowana na bieżąco oferta jest zawsze dostępna na naszej stronie www.pinoymarket.pl . Jeśli z jakiegoś powodu wolałbyś ofertę w formie zdjęć lub katalogu, napisz do nas wiadomość na WhatsApp +48690350833 to prześlemy Ci aktualny katalog.
10. Chciałbym zostać resellerem / hurtownikiem / zamawiać większe ilości, czy macie jakieś rabaty ?
Odpowiedź: Mamy przygotowany specjalny program rabatowy dla większych zamówień. W celu poznania aktualnej oferty skontaktuj się z nami przez WhatsApp: +48690350833
11. Czy jest jakieś minimum logistyczne ? Czy jest jakaś minimalna wartość zamówienia ?
Odpowiedź: Nie mamy żadnych limitów związanych z zamówieniem. Jedynie dla mniejszych zamówień obowiązuje opłata za dostawę, natomiast możesz zamówić nawet jeden produkt. Aktualna tabela kosztów wysyłki, w zależności od kraju dostawy dostępna jest po tym linkiem: DOSTAWY
12. Czy są dostępne jakieś nowości ?
Odpowiedź: Cały czas powiększamy nasz asortyment i w każdym miesiącu pojawiają nowe produkty. Wszystkie nowe produkty są publikowane na naszej stronie w zakładce NOWOŚCI